Imorgon

Imorgon är det jag som ringer till vårdcentralen om inte huvudvärken har gått över. Har tagit två bamyl koffein, det brukar alltid hjälpa annars, men inte denna gång. Har varit ganska pigg idag, tänkte till och med gå ut på promenad, men så helt plötsligt slog det till igen, så jag blev liggande i soffan istället. Känner mig orkeslös och halvfebrig emellanåt. I vanliga fall hade jag inte varit orolig, huvudvärk har jag haft förut. Men huvudvärk efter att jag har slagit i huvudet känns läskigt, då kan det ju ha hänt något!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra, ring vårdcentralen! kl. 07:45!



Jag ska på info-möte på måndag,upprop på tisdag och sen börjar allvaret den 31:a.

2009-08-20 @ 23:44:22
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0