Läkarbesök

Sådär, nu har jag varit hos en läkare och kollat upp mitt tillstånd, heh. Jag fick göra diverse neurologiska tester och han kollade reflexer och så. Men det var inget som var onormalt. Tydligen så skickade hjärnan ut en massa signaler när man hade fått ett slag, och det tog typ en vecka innan den fattade att det egentligen inte var något fel. Jag skulle försöka röra på mig lite sa han. Men det är lättare sagt än gjort. Skönt att veta att det inte är någo större fel på mig eller mitt huvud i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Maria

skönt, man kan ju får huvudvärk bara av att vara orolig för något, bäst att kolla upp ifall det är nåt.

2009-08-21 @ 17:21:13
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe, ja de där neurologiska testerna och reflexerna har man fått testa mycket. Reagerade alla reflexer då? :)

2009-08-21 @ 18:21:57
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Ja, innekatter är ju lite onödigt att ha halsband på men som du säger, de kan ju rymma så id-märkning är ju bra.



Såg på en efterlysning att det var en som hade kommit från Värmland med husvagn här till Skara och då hade katten följt med. Han hade hoppat in i husvagnen innan de åkte så de visste inte om det och sen när de öppnade husvagnen när de kom hit så hoppade den ut och stack.. Tror inte den var ID-märkt eller nåt.. De katterna hamnar till slut på Djurens Vänner eller så dör de.

Det är samma här hemma på vårat område. Det är en katt som blivit påkörd och den har varken halsband eller tatuering. Ringde polisen så får hoppas att de åker upp och kollar om den är chippad men det är få katter som är det. Stackarn!

2009-08-22 @ 14:58:50
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0