Städryck

Även fast jag är sjukt trött idag för att jag har sovit alldeles för lite så fick jag nyss för mig att jag skulle städa lite i badrummet, tömma kattlådorna, skura golvet, typ sånt. Och så gick jag ut med alla sopor. Sen kom jag på att jag ju har köpt halkskydd till badkaret, så jag tog en liten snabbskrubbning av det också, det var inte så längesen vi städade det, så det gick fort. Nu ska det bara få torka innan jag sätter dit halkskydden. Tror det kan bli snyggt! Visar bild sen när det är klart! Kanske ska ta och sätta upp kakeldekoren i köket också när jag ändå är igång?

Kommentarer
Postat av: Randy

Haha, vad har det med mitt inlägg att göra? =)

2009-08-31 @ 19:06:22
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0