Upp och hoppa

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt för jag ska snart iväg på gynekologisk cellprovtagning. Känns lite nervöst, men det går säkert bra. Hoppas att det inte är alltför obehagligt bara. Jag har inte på långa vägar sovit tillräckligt inatt, så jag har en känsla av att det blir sängen en stund till när jag har kommit hem igen. Måste det regna? Jag ska ju cykla till skolan senare idag..

Tråkigt att det inte fanns några bloggar att läsa såhär på morgonen. Vad ska jag nu fördriva tiden med medan jag äter frukost?

Kommentarer
Postat av: M

Ojdå, lycka till.. eller vad man säger.:P



Ja satana pissregn, jag lär ju hålla mig inomhus idag.



Kram/

2009-08-26 @ 09:10:47
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0