Den milslånga att-göra-listan

Nu kan jag bocka av ännu fler saker från den milslånga att-göra-listan som verkligen har varit överfull den här veckan. Det har verkligen varit helt sjukt mycket att göra. Men nu börjar det snart lugna ner sig. Jag blev precis klar med gehörsplankningen. Satte mig direkt när jag kom hem vid halv nio. Nu har jag skrivit ner melodi, ackord och kompskiss till Life is a highway med Rascal Flatts. Riktigt bra låt! Den tänker jag minsann tvinga mina framtida elever att spela många gånger nu när jag har gjort ett sånt fint arbete ;D Jag tycker visserligen att det är roligt, men samtidigt väldigt tidskrävande!

Jag vill väldigt gärna få vara lite (eller mycket) ledig snart. Nu är det bara kompositionen som ska göras klart innan måndag, får se om jag jobbar med den imorgon eller om jag tar helg istället och gör klart senare.. Idag har jag varit igång från 8 till 23 ungefär.. Jag har ägnat mig åt skolarbete större delen av tiden. Gick och tränade en timme imorse och har pausat för att äta några gånger, men inte mer. Är det en rimlig arbetsdag tycker ni? Det tycker verkligen inte jag. Men just nu måste jag göra så, annars hinner jag inte. Som sagt, det är helt sjukt att det får vara såhär. Vi ska minsann klaga sen!

Nu ska jag gå och lägga mig. Funderar på att ta med datorn och kolla på julkalendern faktiskt, har inte sett den ännu. Måste ju undersöka om den är något att ha! Och jag är så uppe i varv, så jag måste ha något för att varva ner, annars kan jag inte somna, även fast jag är såhär hemskt trött:


Kommentarer
Postat av: kickan34

mh förstår om du e trött :(

kram min syrra pluggar ocå 100 procent nu, o hon drar sig för att äta men äta måste man, även om det tar en halvtimme.. iaf.. hopaps det lättar lite snart!! .. Kram igen

2009-12-04 @ 03:59:28
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Maria

visst längtar man bara efter jullov! Jag har så mycket så jag vet inte vart jag ska börja!

2009-12-04 @ 14:27:02
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Josefine○○○

du ser trött ut precis som du känner dig efter allt!

dåligt när folk kommenterar elaka saker bara för att de tkr de är kul.

De borde gilla dina inlägg annars hade det inte läst det!



Massa Kramar

2009-12-04 @ 21:43:59
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0