Julfix

Igår kväll var jag och mina bröder ute och åkte madrass, skiboard och snowracer i backen ovanför huset. Det var väldigt längesen sist, men kul var det! Särskilt när vi åkte alla tre på madrassen, då gick det undan vill jag lova :D Fick låna ihop kläder, haha. Mammas täckbyxor och handskar och Stefans för stora jacka. Men min dunparkas är så varm, så jag hade nog svettats ihjäl i den.

Efteråt kollade vi på jul med Ernst och drack glögg och åt pepparkakor, mys! Och senare hjälpte jag Stefan med julrim, så sjukt fula! Hahaha. Vi höll på att skratta ihjäl oss ett tag åt pappas rim. Jag vet inte varför, men Stefan började prata om Jan Banan gick till stan, köpte ... till sin far. Men det rimmade ju inte, så det hela slutade med att det blev Jar Banar gick till star, köpte ... till sin far. HAHA. Säkert inte jättekul egentligen, men det var sjukt kul igår när vi var så himla trötta :D

Under gårdagen hann jag även med att koka knäck och göra chokladfudge, mums! Dessutom försökte jag än en gång köpa nya p-piller, de var slut i Örebro innan jag åkte därifrån. Och tro det eller ej, de fanns inte här heller, jag blir galen! Men hon i kassan skulle beställa in, så de kommer imorgon. Jag tänkte liksom att jag kunde få undvika att få mens på nyårsafton, det är verkligen inget bra tillfälle.. Tur att jag var ute i någorlunda god tid med att försöka fixa nya då, annars, annars hade det inte blivit bra.. För att pigga upp mig själv sen så gick jag till ICA och köpte hårfärg, så nu ska jag bli julefin tänkte jag. Har ful utväxt och håret känns jätteplatt och tråkigt. Men jag tänkte göra inbakade flätor imorgon kväll så får jag fina lockar på julafton :)

Kommentarer
Postat av: kickan34

va kul åka pulka mm.. de va längesen för miig med. :9 kramar

2009-12-22 @ 20:38:16
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0