Kaffe

Dennis tyckte att jag skulle lära mig att dricka kaffe. Jag sitter just nu med en kopp. Testade svart först, men det är ju så himla äckligt! Beskt och vidrigt. Tog socker och mjölk i, men det hjälpte inte särskilt mycket heller.. Hur kan man tycka att det är gott?

Jag har varit hur trött som helst idag. Somnade faktiskt på soffan vid halv sex eller nåt, vaknade upp nästan två timmar senare.. Jättebra, eller inte. Det hade varit skönt att fortsätta sova då, men det hade varit ännu mer osmart, då hade jag nog vaknat vid tre eller nåt och inte kunnat sova mer.

Nu blir det So you think you can dance. Och kaffet häller jag nog ut. Tar dagens femte clementin istället, mycket godare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har inga planer på att lära mig dricka kaffe! Varför kämpa med att lära sig tycka om nåt äckligt som dessutom är beroendeframkallande och inte särskilt nyttigt?

Kom hit och drick te vettja! puss

2009-12-10 @ 11:08:46
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahah jag har precis lärt mig dricka kaffe. Vet egentligen inte VARFÖR jag måste lära mig det, men jag vill väl visa mig mogen.

Men om du vill satsa så börja med socker och mjölk,, för mig har det typ tagit ett halvår hehe

2009-12-10 @ 17:31:35
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: M

Det är ju bara bra att du inte tycker om kaffe! Sjukt onyttigt för hjärtat och beroendeframkallande.. sen får man inte världens godaste andedräkt av det heller..

Själv håller jag på att trappar ner på mitt kaffeintag... Lika bra att bli av med alla beroenden, när man slutat röka.



Drick té! Det är classy och bra för tänderna.. iallafall om man dricker utan socker :P

Kram!

2009-12-11 @ 17:59:54
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0