Kallt

Om några timmar åker jag norrut, hem till min familj i Jämtland. Jag misstänker att det är ännu kallare där, det har varit det i veckan åtminstone. Här i Örebro visar termometern på -14°C just nu.. Jag tycker inte att det är superkallt, men alla andra verkar tycka det, haha. När det börjar närma sig -25-30°, då är det kallt på riktigt :)

Jag ägnade kvällen igår åt att halvkolla på tv och packa. Jag har lite kvar att packa ner, men börjar så smått bli klar..

Det känns jobbigt att åka ifrån Dennis idag, jag kommer tillbaka om 10 dagar, så det är ju ingen evighet direkt.. Men det är alltid jobbigt när vi inte ses på ett tag. Bara en sån sak som att sova själv känns jättekonstigt. Nej, nu ska jag inte tänka mer på det för då blir det bara ännu värre. Jag åker första klass från Gävle till Östersund, så då har jag internet. Om det funkar bra i "snökaoset" så skriver jag säkert några rader på tåget..

Kommentarer
Postat av: Josefine

du är en av min veckans blogg =)

2009-12-23 @ 01:44:18
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0