Längdskidtur i många minusgrader

Imorse var jag och Cecilia ute och åkte längdskidor. Vi trotsade kylan, termometern visade -22, men det kändes faktiskt inte så farligt som det låter. Pappa tog några kort när vi åkte iväg, sen tog jag några med mobilen, men de har jag inte på datorn än, så de får ni se senare :) På dem ser man det fina vädret också, här hade solen knappt hunnit visa sig trots att klockan var halv elva.


Pappa hann inte springa och få med oss båda riktigt för Cecilia åkte så fort tyckte han, haha :P


Påväg mot djupsnön!




Påväg mot nya äventyr!

Nu hörde jag precis av mamma att det har blivit ännu kallare.. -27. Ujuj, hoppas att tågen går som de ska imorgon!

Kommentarer
Postat av: josefine

27 å gisses fryser av att läsa minusgraderna!



men så fina bilder...mysigt!

2009-12-29 @ 00:23:16
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maria

oh, det är inte lätt att åka när det inte ens finns spår!

2009-12-30 @ 17:47:57
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0