Ännu en shoppingdag

Även denna dag har vi gått i affärer, köpte ingenting idag. Kanske tur för min plånbok. Vi valde att åka till Entré mest för att vädret är dåligt, annars hade vi tänkt bada. Eller förresten, dåligt väder kanske är att ta i, det är grått och ser ut som det ska börja regna när som helst, men det är lagom varmt. Ganska skönt som omväxling faktiskt! Jag har tagit lite bilder under min lilla semester här i Malmö, men ni får se dem när jag har kommit hem. Eller kanske om jag har tråkigt på tåget. Sitter vid Marias dator nu och det känns lite onödigt att lägga in bilderna här.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Ibland är det skönt när man inte hittar något, då sparar man de pengarna!

2009-07-05 @ 18:05:50
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0