Bortdomning..

Alltså, det är något fel på mig. Eller på min kropp snarare. På senaste tiden har mina armar börjat domna bort när jag sover. Antagligen för att jag har ena armen under kudden när jag sover. Men det måste man väl kunna ha? Jag kan absolut inte somna på rygg och om jag ligger på sidan måste jag ju ha armen någonstans, bästa alternativet för min del är då under kudden.. Men imorse när jag vaknade hade armen domnat bort rejält, det stack i den och det tog hur länge som helst innan det ville försvinna! Särskilt i handen. Sjukt äckligt. Så kan det väl inte ska vara? Jag måste nog ta mig iväg till en naprapat eller något som fixar till mig, tror det har med ryggen att göra, har haft ovanligt ont i typ två veckor nu..

Kommentarer
Postat av: Linnéa Haver [fotoblogg]

Haha.. Andra ser helt snygga ut utan hjälp av plattång. Bara jag som ser helt efterbliven ut i lockigt hår så jag plattar det ;)

2009-07-19 @ 13:09:08
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: angelica - en helt annorlunda ung mamma blogg

jag ska tänka på dom tipsen, tack för att du delar med dig=)

2009-07-19 @ 16:21:20
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Maria

En naprapat är nog det rätta, låter läskigt det där med domningar!



Jo, min huvudvärk kan nog komma från nacken/axlarna. Tuva är inte så bra på att massera, dock är hon duktig på att trampa mig i magen=) jag fick ta en ipren och två alvedon till nu, jag dör snart!

2009-07-19 @ 20:01:46
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0