Fix

Nu har jag skruvat ihop bokhyllan och det blev så bra så. Den ligger och vilar på vardagsrumsgolvet nu, sen ska den in i sovrummet. Det ska bli skönt att få upp lite grejer i den, den andra bokhyllan svämmar över! Jag verkar för övrigt vara i klimakteriet idag, jag bara svettas, haha.


Började måla igår, det ser bättre ut i verkligheten, men jag tror det kan bli riktigt coolt. Har ju inte hunnit så långt, det tog betydligt längre tid än jag trodde. Men då har jag ju det jag gör nu när Dennis börjar jobba och jag får vara ensam på kvällarna. Har städat av köksbordet så jag kan sitta där istället för på golvet. Då kanske jag slipper få så ont i ryggen.

Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

Woho, nu är jag tillbaks! :D

Så hur står det till med dig då?

2009-07-27 @ 12:04:11
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: =)

najs, bara bra här! skönt och vara tillbaks..



som fan =)

2009-07-27 @ 13:20:00
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0