Harrys

Vi fick ett ryck och åkte in till stan och gick på Harrys. Inte alls likt mig, men det var faktiskt himla trevligt. Fick träffa några av Dennis jobbarkompisar och så. Framförallt var det roligt att göra något annat än att bara vara hemma. Tydligen var det 25 årsgräns, men jag kom in ändå, trots att jag är 23. Jag såg väl trevlig ut kanske.. Nu är vi hemma igen och det är dags att gå och lägga sig känner jag. Förresten blev det en beställning från H&M. Skippade örhängena, de skulle inte komma förrän i september typ, och tog en kofta istället. Blir spännande när paketet kommer nästa vecka!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ÄR trevlig! (och ser trevlig ut) men jag lovar att jag inte hade kommit in. Inbillar mig att det handlar lite om längd.

2009-07-18 @ 09:52:52
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & make-up artist

Hej! Och tack =) det viktigaste är föst och främst en bra rengöringsserie, och i sminkväg så är det en bra bas! Dvs concealer, foundation och puder. Sen så ser man ju alltid piggare ut med lite mascara =)

2009-07-18 @ 14:53:10
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: maria

kommentarer och länkar i inläggen syntes inte och när jaghade kämpat i typ en halvtímme med alla html-koder så sket jag i det och tog en vanlig design. Jag ska fixa till det nån dag när jag har ork och framför allt tid!

2009-07-18 @ 16:14:08
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0