Naprapaten

Idag har jag varit hos en jättetrevlig naprapat. Hon var från Ö-vik och hade till och med bott i Östersund, så bara det gjorde ju att vi hade massa gemensamt. Hon undersökte lite, masserade och knäckte lite. Om det fanns något att knäcka till? Svar JA. Det kändes typ som det smattrade till i hela ryggraden. Förut när jag har varit iväg på liknande behandling har det kanske varit tre kotor att fixa till, nu kändes det som det var 25 :P Kanske att överdriva, men det fanns som sagt en hel del att fixa till. 450 kr fattigare blev jag. Måste det vara så dyrt? Och på tisdag ska jag dit igen. Men det känns faktiskt värt det ändå. Jag kan ju inte gå omkring och ha ont jämt! Får undersöka om jag kan få lite sponsring av mor min..

Kommentarer
Postat av: Maria

Lever du nu då? jag var helt förstörd efter 45 minuters massage. Sen hade jag ont i en vecka.

2009-07-22 @ 19:04:37
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0