Ny bokhylla!

En kompis skrev på facebook att hon ville av med en Billy bokhylla och jag nappade på det eftersom vi behöver en. Däremot var det inte så lätt att fixa någon slags transport av den.. Känner inte så många som är i Örebro just nu, särskilt inte folk med bil. Men så ringde den räddande ängeln Jenny för nån timme sen och frågade om jag ville följa med och handla. Visste inte ens att hon var här, så det var verkligen perfekt. Det gick inte få in bokhyllan i bilen först, så vi fick skruva isär den halvt liggande i bagaget, hoppas ingen såg oss. Men nu är den här inne. Fantastiskt vad bra det kan ordna sig ibland. Och alldeles gratis dessutom!

Jag och Dennis tänkte åka till stan och gå på Harrys igen, får se om jag kommer in bara, det är tydligen 25 års åldersgräns. Töntigt. Men annars får vi väl gå någon annanstans. Kom ganska nyss hem, så jag måste nog fixa mig lite innan vi beger oss. Hoppas alla har en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen har idioten slutat spela där uppe! Jag ska gå och lägga mig, helt slut i huvet efter att ha jobbat sen kl.7!



Hoppas ni får trevligt och att du kommer in på Harrys. Du har ju gjort det innan=) Fattar egentligen inte varför det ska vara 25-årsgräns.



Du får fota bokhyllan sen=) puss

2009-07-25 @ 22:28:47
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul :) jag har precis sett en film så nu blir det nog att krypa ner i sängen :) Vad har du för dig då?

2009-07-26 @ 00:35:00
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0