Packa pappas kappsäck

Jag är i full gång och packar. Att det alltid ska vara så svårt! Jag åker ju till Malmö för att hälsa på Maria om några timmar, så nu är jag i full gång med packningen. Att det alltid ska vara så svårt! Jag kommer säkert ta med mig för mycket som vanligt.. Men väskan är ganska stor, så det får ju plats. Jag räknar med sommar iaf, så det får räcka med ett par jeans. Annars blir det några klänningar och ett par shorts och någon kjol. Och linnen och grejs. Nej, åter till packningen, har inte tid att sitta här!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha okej. vad komiskt. en sångerska ska aldrig börja i fel tonart :)

händer idag då?

2009-07-01 @ 14:10:13
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Postat av: Rebecka

åh vad roligt. malmö är så fint :)

hur länge ska du vara där?

2009-07-01 @ 15:23:49
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0