Aj

Promenad var ingen bra idé, nu har jag fått ondare i knät igen. Himla drygt! Har spenderat kvällen framför tv:n och so you think you can dance och ska väl snart gå och lägga mig. Vädret ska hålla i sig så det blir väl en dag ute imorgon också. Ska se om jag lyckas leta fram någon bok här hemma som jag inte har läst. Har lite svårt för att bara ligga ute och göra ingenting, är lite för rastlös för det. Kanske borde åka in till stan en sväng och se om de har något spännande på biblioteket..


Dålig webcambild, men det syns att jag har fått lite färg iaf, bara att titta på det vita strecket från bikinin.

Kommentarer
Postat av: Maria

ujuj, det tar ledningen i solning. men vissa somliga är ju instänga på äldreboende hela dagarna!

2009-06-25 @ 06:11:01
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0