Bokfynd

Jag var ju på stan idag. Det var alldeles för varmt, så jag tog första bästa buss hem. Hann till och med missa en. Trots det så fixade allt jag skulle på typ 45 min.
  • Hämtade tågbiljett eftersom jag åker till Malmö imorgon!
  • Fyllde på busskortet och hämtade en busstidtabell
  • Fyndade 4 böcker på Myrorna för 60 kr, som nya!
  • Inhandlade diverse grejer på Apoteket
  • Köpte billiga jordgubbar
  • Provade förlovningsringar (Dennis vägrar gå på stan i den här värmen, så vi får återkomma till ringarna senare)

Oj vilken suddig bild. Här är iaf mina nya böcker!

Kommentarer
Postat av: anna

Vattenmelonen är galet bra!

2009-07-01 @ 00:03:56
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0