Hemma igen

Sådär, nu är jag hemma igen. Jag fick en blomma och ett "sommarkuvert" med pengar för dagens insats. Jag kompade tjejerna på två låtar, inte alls jobbigt. De var i princip självgående, men det kändes bra att kunna vara där och fixa med ljudet, stämma gitarrer och säga att det låter bra. Sånt behöver man höra. Det var jätteduktiga! Jag blir alltid så stolt över "mina" elever, dessa tjejer träffade jag ju igår för första gången, så jag känner dem ju inte alls egentligen. Men jag blir superstolt ändå, haha.

Jag är väldigt trött. Och hungrig eftersom jag åt frukost vid 6 imorse. Ska äta nåt och sen bädda ner mig i soffan och kolla på tv eller kanske nån serie på datorn. Jag lär ju somna.

Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Skönt att det gick bra på avslutningen! :D

2009-06-12 @ 11:52:41
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: ååh, ja super mysigt :D

2009-06-12 @ 15:52:29
URL: http://justmeasusually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0