Massage

Eftersom jag har så ont i ryggen idag bad jag karln om lite massage, inte alls dumt. Fast jag hade nog behövt en timme. Och det orkade han inte. Lite klent tycker jag, haha.

Usch, jag är så grymt seg idag. Skyller på att jag var tvungen att gå upp kl 6. Visserligen igår, men det kan förstöra för mig länge! Men jag har ju rört på mig lite i alla fall. Promenad och en tripp till Coop för att handla lite. Annars har jag typ bott i soffan. Jag vill ha sommar och sol igen! Är skitless på regnet nu..

HAHA, jag tog precis en skitful bild på mig själv. Vill ni se? Vet inte om jag vågar visa den iofs! Webkameran har massa roliga effekter, så jag kan ju alltid skylla på att jag har använt den! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

klart jag vill se!

2009-06-14 @ 10:06:54
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello sötnos :))



har frågestund i min blogg nu om du undrar någonting :)



Ha en bra dag, kram!

2009-06-14 @ 15:52:46
Postat av: amanda

jag som skrev :$$

2009-06-14 @ 15:53:01
URL: http://justmeasusually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0