Nymusicerad

Jag har precis musicerat lite. Sjungit och spelat piano och gitarr. Vad ska jag hitta på härnäst? Ta fram Dennis bas och öva lite på den? Haha, nja. Nog för att jag är ascool när jag spelar bas:


Som sagt. Ascool. (Bilden är tagen för snart två år sen i ett övningsrum på skolan.)
Åh, vad jag saknar de örhängena! De var mina favoriter, men jag har tappat det ena.

Solen verkar titta fram mer och mer, äntligen! Kanske vore något att städa hallen också? Bara den som inte hanns med under gårdagens storstädning. Vika tvätt kan jag förstås också göra. De tråkiga vardagssysslorna tar minsann aldrig slut!

Kommentarer
Postat av: M

Jag ska plugga till sjuksköterska =)



Det är så roligt att spela bas! Jag är ju basist o så.. :P

2009-06-17 @ 14:52:36
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0