Queen

Jag skrev i ett svagt ögonblick igår att jag skulle ta mig till gymmet idag. Eller jag skrev att jag skulle försöka. Men jag har varit så himla seg idag. Dessutom stängde de tydligen kl 14 och inte 17 som de brukar göra på lördagar, så när jag började bli redo för att ta mig i kragen var det för sent. Istället tog jag en promenad, kände att jag var tvungen att röra på mig så jag inte skulle växa fast i soffan med min onda kropp. Som vanligt såg det ut som om himlen skulle kunna öppna sig närsomhelst och göra mig genomblöt på tre sekunder, men jag klarade mig undan regnet. Säkert bara för att jag hade på mig regnjackan. Lyssnade på Queens greatest hits och såg framför mig hur jag i framtiden skulle göra ett Queenprojekt och göra snygga körarr till min gymnasiekör. Tänk vad musiken kan ta en till en annan plats! Andras musikupplevelser är nog inte alls lika nördiga som mina dock :)

Kommentarer
Postat av: hp

Helt förståeligt!



smek /hp

2009-06-13 @ 18:13:49
URL: http://pause.se/hanapee/hanapee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0