RIP

Michael Jackson är alltså död. Det är svårt att förstå. Han har liksom alltid funnits där, jag kan inte komma ihåg första gången jag hörde hans namn ens. Jag har inte varit något stort fan som har lyssnat på allt, men jag har en hel del Michaelfavoriter. Jag gissar att många i bloggvärlden kommer att skriva om honom idag, många har redan gjort det. Jag tänkte inte göra det först, men jag ångrade mig. För han har påverkat mig. Det känns lite som att en avlägsen släkting har dött, jag är inte jätteledsen, men det känns ändå lite tungt idag.

Jag tänker mest på min kusin Martin, som har haft Michael som största idol i många år. Och han hade fått tag på biljetter i London, vid två tillfällen. Han var så glad för att han äntligen skulle få se sin stora idol. Men så blir det inte. Synd att Michael inte fick göra sin sista turné, det hade på något sätt känts bättre då, om han var klar.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jaa det är sjukt :(

2009-06-26 @ 13:01:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: sofie

fin blogg :)

2009-06-27 @ 14:10:05
URL: http://sofiemichaelajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0