Skeptisk

Kollar på en dokumentär på femman, Oskuldernas bal. Handlar om avhållsamhet typ. Jag tycker det är helt sjukt. Att föräldrarna vill skydda sina stackars små döttrar från att behöva gå igenom någon smärta. Det verkar inte ens som att de ska få kyssa någon innan de gifter sig. För att det är som att vara otrogen sa en tjej nyss. Jag förstår inte alls hur de tänker. Så om de träffar en man som de nu gifter sig med och upptäcker att det inte funkar, vad händer då? Man måste väl få prova sig fram innan man vet vad man tycker om liksom? Jag bara svamlar känner jag.. Tittar samtidigt som jag skriver.


Såhär skeptisk ser jag ut hela tiden, haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kollar också, hon lilla tjejen med långt brunt hår verkar ju helt hjärntvättad! Ser ut som att hon är rädd för sina föräldrar och som att hon måste svara rätt på frågorna. Läskigt!



Det är väl smart att tänka sig för innan man har sex med vem som helst, men vadå inte kyssas innan bröllopet? och det oroar man sig för vid 11 års ålder?! NU är jag upprörd!

2009-06-10 @ 20:20:15
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Christopher

Svar på kommentar,



Haha, jag ska hälsa han detta ;D

2009-06-10 @ 21:02:55
URL: http://www.lisica.se/blogg
Postat av: amanda

sv; ja tur det, helt sjukt! ;ooo



javisst, lägger till dig nu :)) ser fram emot att följa din blogg :)

2009-06-10 @ 22:39:47
URL: http://justmeasusually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0