Surprise

Jag har nyss tränat. Känns skönt. Däremot var det två herrar som satt och pratade med varandra och ockuperade två likadana maskiner under typ hela tiden jag var där, så jag fick ta den efter konditionen istället. Brukar köra uppvärmning, styrka och sen kondition. Nautilusmetoden kallas det tydligen. Men jag tycker det funkar bra, man hinner inte trötta ut sig innan man ska börja med styrkan, det kan ju vara bra. Stretchade när jag kom hem eftersom jag måste se Top Model, haha.

Som vanligt blev jag sjukt irriterad på alla jävla ungar som inte kan bete sig på cykelvägen! Man kan inte cykla fem i bredd och skitsakta och helt plötsligt bara svänga ut framför någon utan att se sig för! Sen var det tre mopedister som tog upp hela vägen också, de stod visserligen stilla, men ändå. Är det bara jag som blir sådär arg när folk inte kan bete sig i trafiken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0