Underbara sol

Jag somnade sent inatt, fjärilarna flög runt som galna :) Dagens vakna timmar har jag spenderat ute i solen med Tusen strålande solar i handen. Nu har solen försvunnit på uteplatsen. Kanske förflyttar mig till framsidan om en stund, grejen är bara att det blir så fruktansvärt hett där, som en bastu nästan. Jag funderar på att rensa bort lite ogräs i rabatten. Det är dags nu igen.

Ellospaketet har äntligen kommit. Två klänningar och en tunika, allt passade denna gång! Tar bilder senare.

Ojoj, vilket rörigt inlägg. Funderar på att ta en promenad också, men jag vet inte om mitt knä pallar det, gjorde illa mig i helgen när jag hoppade studsmatta, haha. Eller jag antar att det var då, jag kände inget förrän några timmar efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0