Vaken

Konstigt att jag vaknar runt halv elva om jag låter bli att ställa klockan, oavsett om jag somnade tolv eller halv fyra liksom.. Var vaken tills Dennis kom hem med sista nattbussen, sen kunde jag somna, lätt som en plätt. Konstigt egentligen..

Idag hade jag planer på att träna, men så kom jag på att det ju är nationaldagen idag, så de har inte ens öppet. Typiskt! Har skjutit upp det hela veckan för jag har varit så sjukt trött. Men jag får väl försöka imorgon istället då. Hade det varit fint väder hade jag ju förstås kunnat ta en härlig promenad. Men så bra ska vi tydligen inte ha det heller. Det regnar inte just nu, men det ser ut att kunna göra det när som helst.

Kommentarer
Postat av: Leia

Har oftast också en tid jag jämt vaknar på oavsett när man somnar. =)

2009-06-06 @ 14:28:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0