Därför blir man arg när det är för stökigt hemma!

Igår hade jag, Emma och Adrijana en smart diskussion om varför man kan stå ut länge med att det är stökigt hemma, men till slut blir helt galen för att det är så himla stökigt helt plötsligt. Det är helt enkelt så att man vill ha någonstans att lägga saker! Så länge det finns en liten tom yta så är det lugnt, då får det ju plats att lägga dit vad man nu känner för att lägga ifrån sig. Men så fort det är fullt överallt, alltså att man inte längre kan lägga ifrån sig saker på nya ytor, så blir man helt galen! Visst stämmer det ganska bra? :D

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, det är nog så det är! Fast jag blir mest arg för att det bara är jag som städar och jag ogillar skarpt när det läggs vinterjackor på KÖKSBORDET!!!!

2009-11-05 @ 09:53:16
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: M

Det är ju precis så det är!

Nu har jag ett bra tag typ plockat varje dag och städat en gång i veckan.. och det ser liksom STÄDAT ut varje dag!

Fast jag börjar bli lesspå att diska HELA tiden

2009-11-05 @ 18:34:29
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0