Jag har gjort det igen..

Ja, jag har råkat shoppa alltså. Fast det var ändå lite medvetet, haha. Jag var på stan för att köpa en julklapp och leta efter en klänning att ha på julafton/nyår/konserter och dylikt.. Inte mitt fel att jag hittade en, haha. En riktigt söt klänning (som säkert många andra också kommer ha, men det skiter jag i för jag känner mig fin i den!) från H&M för 299 kr. Tada! (Varning för egobilder)




Jag införskaffade även två sminkpenslar från Lindex, efter ett tips från Maria. De kostade 25 och 30 kr/st om jag inte minns fel. Och så köpte jag en primer, för jag tycker att alla ögonskugga sitter så dåligt. Och hos micromiss har jag minsann lärt mig att primer är bra för att motverka att ögonskuggan hamnar i vecket efter ett tag ;) Och därför var jag förstås tvungen att sminka mig för att testa när jag kom hem. Och nu sitter det minsann bra, trots att ögonskuggan är en gammal och billig sak från H&M. Så jag är nöjd! Dock måste jag öva mer på att sminka mig för att få till det ordentligt, använder sällan annat än mascara och rouge till vardags.

Syns inte jättemycket bakom glasögonen, men lite mer än bara mascara iaf.


Här syns lite av resultatet från gårdagens inbakade flätor. Fast lockarna blev bättre förra gången. Kanske tog ur flätorna för tidigt igår kväll, otålig som jag är..

Kommentarer
Postat av: Maria

Gillade du penslarna då?

Jag hr också en primer, men jag tycker ibland att vanlig foundation är bättre. Min primer är lite trög i konsistensen och så var den så himla dyr så jag vill inte slösa med den till vardags.

2009-11-16 @ 19:31:17
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: kickan34

oh va snygg! :) har liknande lila volangtopp fråb veromoda. :) de e ursnyggt med volanger :) Kram

2009-11-17 @ 01:30:17
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Marcela

Men Snyggo Där! =)

Jättesöt klänning. Jag måste också hitta nått nytt känner jag. =) Måste skynda mig till Hm och kolla vad dom har.

2009-11-17 @ 23:11:18
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0