Krångeldag

Usch, vilket krångel det har varit idag.. Fick hoppa in och vikariera imorse, men skulle egentligen ha haft praktik.. Så jag vet inte riktigt hur jag ska räkna det där.. Dessutom skulle jag ha haft gitarrlektion, men när jag kom till skolan fick jag veta att det var ett möte för alla lärare, så det blev ingen sådan heller. Jag kunde alltså ha åkt direkt hem istället, det hade varit skönare. Men nu är jag hemma i alla fall. Tänkte gå och träna. Jag struntar i att jag mår lite illa, det verkar ju inte bli varken bättre eller sämre beroende på vad jag gör, så..

Sen ikväll ska jag på konsert som några av mina klasskompisar har. Så det är väl bäst jag sätter fart om jag ska hinna träna, duscha, laga mat, äta mat och ta mig till skolan innan kl 19. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: Josefine○

förlåt för sent svar!

det låter verkligen som en riktig krångeldag :(



Hoppas nu att eftermiddagen blir bättre.

Tack för åsikten ang bilden.

Många kramar

2009-11-11 @ 16:14:03
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: kickan34

du kanske ska kolla upp det om de fortsätter?! :S :O

inte kul gå runt må illa. Kram

2009-11-13 @ 00:48:55
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0