Lockar

Jag har ju glömt att visa bilder som jag tog i veckan!


I onsdags gjorde jag två inbakade flätor efter att jag hade tvättat håret på eftermiddagen. De fick sitta i hela kvällen tills håret hade torkat. Man kan förstås sova med dem, men jag tycker att det är lite obekvämt..


Såhär tjusigt blev det när jag tog ur flätorna. Och lockarna höll sig i två dagar. Funkar som både före- och efterfrisyr tycker jag :)

Och varför ändra ett vinnande koncept? Nu sitter jag med flätor i håret igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

skitsnyggt! jag önskar jag var bra på flätor, men så är icke fallet. jag är nog bättre på smink än på hår. Jag glömmer ju iofs alltid att borsta håret så det är bara risigt och trassligt. När jag kommer på att jag borde borsta ut det så gör jag det inte för jag vet inte vart jag ska börja. det kommer sluta med naturliga dreads!

2009-11-15 @ 20:03:34
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: kickan34

oh du passar i lockar :) grymt snyggt! :)

2009-11-17 @ 01:31:05
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0