Min lördag

Idag har jag träffat Liv, en kompis som jag gick folkhögskola tillsammans med. Vi hade inte setts på typ två år, men det var då inget som märktes. Vi pratade på som vanligt och hade jättetrevligt på vårat fika :)

Efteråt gick jag en sväng på stan och suktade efter en massa saker som jag skulle vilja köpa, en hel del i sminkväg faktiskt. Men eftersom jag har typ 77 kronor kvar på kontot kändes det inte så aktuellt att köpa något just idag, haha. Tror jag har blivit lite mer intresserad av smink nu när jag läser några sminkbloggar och lär mig saker. Jag var så dålig innan, så det var inte lika kul då :P

Väl hemma har jag mest tagit det lugnt. Kollat på några avsnitt av Project Runway, snart har jag sett alla som finns att hitta på internet. Jag lyckades även somna vid femsnåret, hur nu det gick till och varför jag var så trött förstår jag inte. Jag har ju inte direkt gjort något ansträngande idag.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja smaken är som baken helt enkelt..men jag är ganska svag för hugh grantfilmer överlag =)

2009-11-22 @ 10:43:24
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

o men det kan vara skitviktigt med humöret nä man ska se på film ju =)

2009-11-22 @ 12:00:02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0