Mysmorgon

Idag börjar jag inte förrän 15.30, haha. Men jag har ju som vanligt saker att göra. Har varit upp sen åtta, tyckte att jag kunde få lite sovmorgon i alla fall. Det snöar ute nu med, I like it! Det är så många här som hatar snö, jag kan inte riktigt förstå det. Jag är ju uppvuxen med riktig vinter och massa snö. Och inte regn- och slaskvinter.

Hursomhelst. Jag ska gå och träna och träffa en instruktör vid tio, ska göra nytt styrketräningsprogram för jag har haft mitt gamla så himla länge. Men jag tänkte ha en mysmorgon nu faktiskt, hinner aldrig ha det när jag ska till skolan. Så jag ska äta en god frukost och titta på OC och mysa under en filt i soffan innan jag beger mig tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, mysmorgon, det har jag med=)

Fy vad duktig du är som tränar och med PT också! Skitbra ju att få hjälp med ett träningsprogram. Tränar du i brickebacken?

2009-11-05 @ 09:54:52
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0