Vad gör man när man är ensam hemma en fredagkväll?

Jo, man sminkar sig och lyssnar på bra musik och sjunger och spelar. Det gjorde åtminstone jag igår. Och tittade på Idol förstås. Blev faktiskt lite chockad att Erik hängde löst! Men han var ju inte så superbra som han brukar igår.. Always var klockren och passade honom perfekt, men inte den andra låten..

Hursomhelst. Här får ni se lite resultat av min sminkning igår. Använde förstås min nya primer och penslarna, de gör underverk! Någon gång när jag är rik ska jag köpa mig nya ögonskuggor och ett transparent puder också. Och ny mascara. Måste allt ta slut samtidigt?


Jag sminkar mig inte särskilt mycket till vardags, så man skulle ju kunna tro att jag väljer något diskret när jag väl sminkar mig ordentligt. Men icke! Jag väljer faktiskt helst turkos ögonmakeup. Men jag trivs bäst i det, plus att det framhäver mina bruna ögon fint :)


Nya örhängen från Ur&Penn. 29 riksdaler.



Jag försökte verkligen få en bra bild på mina ögon, men det såg ju helt stört ut hela tiden. Här är väl den bästa. Var ju tvungen att använda blixt eftersom det var mörkt ute. Och det tyckte inte mina ögon om. Men ni förstår nog grejen iaf! Det läskiga är att glasögonen gör att sminket inte alls ser ut att vara så mycket som det ser ut utan..

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan du inte fota utan glasögonen nästa gång? Man ser bättre då=) Vilken primer är de du har? puss

2009-11-22 @ 09:56:58
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Gullan

blev svinbra ju! :D

2009-11-23 @ 15:31:16
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: sara

ha en trevlig dag du verkar ha haft det kul

2009-11-28 @ 15:23:06
URL: http://allasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0