Förlovningsringar

Idag har jag och Dennis kollat på förlovningsringar. Det står mellan två modeller nu, vi tänkte vänta någon vecka innan vi köper, för det kommer ett bättre erbjudande sen. Plus att jag behöver fundera, jag är mest kräsen ;P Hon i butiken var verkligen jättetrevlig och lagom på. Vi fick mycket hjälp, men inte för mycket, så henne gillade jag skarpt. Och Dennis sa nästan direkt efteråt att hon var en bra säljare, haha. Men han jobbar ju med sånt, så han har väl lite koll.


Har kollat mest på den här och en till, men jag hittar inte den på sidan (kommer knappt ihåg hur den såg ut), kanske ett tecken på att jag vill ha den här? Den andra var liknande, men lite mjukare kanter typ.

Vi var även på systemet en sväng, tillsammans med alla andra i stan kändes det som. Sjukt lång kö till alla kassor. Men vi såg en snygg karl med lockig hockeyfrilla som livade upp lite iaf, haha. Efter det åkte vi till Willys för att storhandla. Vi fick mycket mat för inte alltför mycket pengar, alltid bra. Så nu har vi välfyllt kylskåp, frys och skafferi igen.

Kommentarer
Postat av: Lexie

gud vad kul, grattis till förlovningen :D

2009-10-30 @ 20:06:47
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul med förlovning :D

Fin ring! Det är jättesvårt med ringar. Men när man har fastnat för en så har man, så var det för oss =)

2009-10-30 @ 20:24:10
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Den var fin! Kändes som Malin! Ska ni har rött guld eller nåt annat? puss

2009-10-31 @ 06:08:58
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Gulligullan

Sv: Eller hur! Jag har inget emot folk som vill skaffa barn när de är unga, så länge de är psykiskt redo - man vill ju inte att ungen ska få en massa komplikationer bara för att man "vill ha".

Läste att det är vanligt med 13åriga mammor där den här tjejen bor... :( Man är inte ens mogen för sex då liksom!!



Härligt med ringar! Hur länge har ni varit tillsammans? KRam!

2009-11-03 @ 17:58:44
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0