Min onsdag

Idag har jag hunnit med massor. Åkte hemifrån 7.30 och kom hem 17, inte konstigt att jag är trött! Hade VFU på förmiddagen: estetisk verksamhet, tre gitarrlektioner och ett ensembleuppspel där de hade jobbat med olika genrer. Riktigt kul att få se, de hade klätt ut sig och dansade och grejer :) Precis min stil, haha.

Sen vid lunch åkte jag till skolan för att ha gitarrlektion, det gick oväntat bra faktiskt. Efteråt övade jag trummor ganska länge. Ska spela en skitsvår rytm i baskaggen, eller den är inte svår att förstå, men just i baskagge blir det svårt att spela, särskilt när man inte är någon trummis ;P Mina fötter och ben är inte så vana att behöva spela något. Men det gick framåt i alla fall. Blev lite elgitarr också innan jag åkte hem. Har övat en del gitarr hemma också. Men nu ska jag inte göra något mer vettigt ikväll. Snart kommer Dennis hem, så jag vill inte lägga mig nu, då hinner vi ju inte träffas något alls idag.

Imorgon är det lite lugnare, har bara kör på eftermiddagen. Men jag har som vanligt saker att göra ändå. Men jag behöver inte gå upp när det är kolsvart uta i alla fall ;P

Kommentarer
Postat av: elin leijon - makeup & skönhet

Tack! :) Ja det blir kul!! :D

2009-10-07 @ 22:58:51
URL: http://elinleijon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0