Mörkt, grått och trist..

Måste det vara så himla mörkt ute? Det är fortfarande jättegrått och trist.. Ska iväg till skolan och ha kördirigering om ungefär en timme.. Jag tog sovmorgon idag också och har tagit en lång dusch och nu äter jag frukost eftersom vi inte har lunch förrän ett idag. Sitter i morgonrock för jag har inte lyckats klura ut vad jag ska ha på mig idag, haha. Inte för att jag ska göra något speciellt där jag måste vara fin, så det spelar egentligen ingen roll. Måste nog sätta fart nu.. Vet inte om jag hinner hem mellan vfu-mötet och körrepet ikväll.. Får passa på att öva gitarr kanske, heh.

Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

Sv: Hihi okej :D Allt bra med dig idag?

2009-10-23 @ 20:47:34
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nice att du också har en sån kofta! de är mysiga helt klart :)

Håller med, allt är sjuuukt trist och mörkt, plus idolnörd som jag är så är jag grymt besviken över att nicklas fick lämna idol haha! det gör inget ljusare

2009-10-24 @ 00:14:39
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0