På vift

Jag är lite seg idag.. Hade ingenting i skolan förrän 15.15, så jag tog lite sovmorgon (till halv nio) och tog det ganska lugnt på förmiddagen. Men jag har faktiskt övat gitarr, komponerat lite och läst ett kapitel av två om en musiklärares tankar typ. Och sen var det kör på skolan som gällde. Plus lite föreläsning om jazz i kör av en galen amerikan, haha. Kom hem strax före sju och har precis ätit middag bestående av något så lyxigt som makaroner och falukorv. Och ketchup. Men imorgon får jag äntligen pengar (har drömt om det flera nätter, haha) så då kan jag få unna mig något lite godare.

Nu ska jag vifta lite eftersom jag har kördirigering imorgon.

Kommentarer
Postat av: elin leijon - makeup & skönhet

ja, eller hur! :O

2009-10-22 @ 21:52:53
URL: http://elinleijon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0