Superfynd!

Jag har gjort ett riktigt fynd idag! Jag hade vfu på förmiddagen, det var roligt som vanligt :) Sen på hemvägen skulle jag byta buss i stan och det var ett tag kvar till den gick, så jag begav mig till Myrorna. Kände att det var längesen jag var där. Och jag lyckades pricka in väldigt bra, för jag hittade ett par supersnygga svarta stövlar i äkta skinn för 100 kr! Snacka om att jag är nöjd :D Sulan inuti var lite ojämn, så jag köpte en iläggssula, så nu är de varma också :) När jag väl var inne hos skomakaren passade jag på att lämna in mina andra stövlar som sulan höll på att lossna på. Det tog en timme, så under tiden gick jag lite på stan. Dock köpte jag inget mer, förutom billiga bananer och palsternacka för typ 16 kr, kanske tur det med tanke på min ekonomi för tillfället.

Här får ni se skönheterna :D






Och såhär ser jag ut idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Dom var riktigt snygga! Du inspirerade mig och jag letade på myrorna och emmaus, dock utan något fynd. men jag behöver verkligen stövlar eller något varmare skor som inte har 10cm klack! Sånt har jag redan. Jag har fått kasta massa skor som har slitits ut så nu har jag inte så mycket skor som förr.

2009-10-14 @ 19:34:26
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag får också jättelätt skoskav! och jag håller med dig, skomodet nu är rätt fult.det var bättre förr! Tänk när vi shoppade en tisdag på ikanohuset.

Vilka fynd! 3 par vinterskor var och massa mera!

2009-10-14 @ 19:47:26
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0