Tisdag

Inte riktigt lika fullt upp idag som igår, men nog har jag saker att göra alltid! Imorse stressade jag iväg till skolan för att gå på en föreläsning om mansrösten, men den blev inställd. Och jag hade flera timmar kvar tills jag skulle börja. Men eftersom jag fick ett sådant fantastiskt bra låttips av Sara så kunde jag sätta igång med att planka contrylåten. Och jag är så sjukt nöjd över att jag har blivit så snabb på det! Det är verkligen stor skillnad, nu har jag noterat intro, vers och refräng med ackord, melodi och text och allt. Och det tog inte särskilt lång tid heller.

På ensemblen spelade jag mest elgitarr och mina fuskgrejer godkändes av läraren, han tyckte till och med att det var bättre att spela så :) Spelade lite trummor på slutet också, det är så roligt :) Sen var det vox4 (övningskören för kördirigenterna) och vid sextiden var jag hemma igen. Nu har jag precis ätit middag och ska iväg till Adrijana på födelsedagskalas :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi okej :) Tackar för att du deltog i min "fråga" haah ;D

2009-09-29 @ 21:25:43
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0