Gaah, jag kan inte somna!

Jag blir galen! Jag har försökt somna i en och en halv timme nu typ. Men det går ju inte! Fy vad irriterande det är eftersom jag ska upp tidigt imorgon.. BLÄ! Putsade precis till Dennis hår lite, såg lite som jag hade missat när jag klippte honom igår. Så nu ser det bättre ut.

Jaha, vad ska jag göra nu då? Fixa måndagens uppgift: musikhistorialektion kanske? Det är ju den jag har funderat på nu i över en timme. Varvat med annat skoltjofräs. Adrijana tipsade om att äta något sött, typ en sked honung eller en sockerbit, om man hade svårt att somna. Hjärnan kunde tydligen behöva en extra sockerkick för att orka somna typ. Men hjälpte det på mig? Nej. Kanske är koffeinet som spökar, tog ju två bamyl koffein typ vid sju. Men det var ju längesen!

Jag tar nog med mig datorn in till sovrummet och tittar på något, det brukar kunna hjälpa om jag vill sova.. Jag lär ju vara lagom död imorgon..

Kommentarer
Postat av: Maria

Socker låter ju konstigt om man ska somna, tycker jag. Mamma och Pappa säger alltid att man ska dricka ett glas mjölk eller filmjölk så går det lättar att somna.



Förtillfället har jag inga somningsproblem. Somnar tom mitt i NCIS som jag har börjat följa som godnattsaga. Lite tråkigt att jag aldrig hinner se slutet bara=)

2009-09-18 @ 07:06:11
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: M

man ska nog inte ta koffein på kvällen :)

2009-09-18 @ 10:05:04
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0