Nu har jag "råkat" igen..

Haha, jag är expert på att säga att jag råkar göra saker, typ shoppa, baka eller äta godis när jag kanske inte borde. Och det har jag alltså gjort även idag, bara shoppat dock, sötsaker håller jag mig ifrån! Men jag tycker faktiskt att jag köpte riktigt bra grejer! Nämligen en klocka (vilket jag har behövt i flera år!) och en massa fina vardagsörhängen.


Dålig bild, tog med webkameran, den har ingen bra skärpa på nära håll direkt :P Men man får åtminstone en idé om hur den ser ut. Jag gillar enkla ganska små och diskreta klockor som passar till allt, är absolut ingen herrklockatjej. 249kr fick jag betala, det var rea. Den känns ganska tidlös tycker jag. Dåligt ord för att beskriva en klocka, haha, men ändå. Ni fattar!


Örhängen från gina tricot, har de svarta i öronen. Jag stod och valde i en evighet, det fanns nämligen två kartor till med lite andra färger (plus en annan större modell av de svarta som jag var sugen på). Men jag ville ju åt de svarta och de fanns bara på den här. Det blir nog inga problem att använda de andra heller, möjligen de gula eftersom jag inte passar i gult..

Nu ska jag öva gitarr tills Idol börjar, jag är en riktig Idolnörd så det har jag sett fram emot länge! Kul att www.tv.nu har nedräkning tills Idol börjar som reklam på hela sidan förresten. Det är ett stort program!

Kommentarer
Postat av: kickan34

jo, jag trodde de va annorlunda med den jag hade, men godtrogen som jag är. så.. jaja.. man ska inte lita på nån.. KRAM :) Klockan va fin och enkel :D

2009-09-08 @ 21:12:58
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: M

ååh sådär säger jag också hela tiden!

Jag glömde min 'lilla' klocka i England, så nu har jag en gigantisk knallrosa att använda :P



Sv. för gärna det vidare om du känner folk som har ungar på dagis. Det är så himla viktigt. De är ju så sköra i den åldern, ett enda litet felstegoch deras liv kan vara förstörda :(

Att det finns en hemsida FÖR pedofiler att bli medlemmar i är helt sjukt! Det är inte direkt så att de hjälper varandra bli bättre utan de sprider bilder osv.

Jag är så upprörd :(

2009-09-09 @ 10:21:36
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: M

btw.. självklart kan jag shoppa där åt dig när jag far dit. det är bara att säga till :)

2009-09-09 @ 10:22:13
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Marcela

Örhängena gillade jag skarpt! =) Mycket snyggt. Tycker man kan stå i evigheter och bara glo och fundera på vilka man ska sattsa på. haha!

2009-09-09 @ 12:11:32
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0