Rolig kväll hos Adrijana

Fy vad jag har ont i halsen! Har haft lite halvont sådär på morgnarna, men det har gått över under dagen. Men i eftermiddags slog det verkligen till och nu blir det bara värre och värre hela tiden. Har nyss druckit te, det hjälpte i typ tre sekunder. Nu gör det lika ont igen. Det tycker jag verkligen inte om! Strepsils halstabletter som alltid brukar funka hjälper knappt heller.. Blä!

Har haft en jättetrevlig kväll hos Adrijana i alla fall :) Mycket roligt. Däremot tycker jag verkligen inte om att gå hem ensam på kvällen när det är mörkt.. Tar kanske max 10 min att gå från henne, så det är ju inte särskilt långt. Men obehagligt ändå. Tur att jag hade en påse med kattmatsburkar i som jag kunde använda som vapen, haha. Får ta tag i punkteringen snart så jag kan cykla igen, det känns tryggare på något sätt. Oj, tiden går fort. Nu är det verkligen läggdags. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag förstår dig, det är inte jättekul att gå just i brickebacken när det är mörkt!

2009-09-30 @ 07:05:23
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: M

hahahahaha eller hur! Jag och MAX forever!



jag tycker också det är obehagligt att gå i mörker ibland. Speciellt på landet när man inte ser ett piss framför sig!

2009-09-30 @ 09:48:39
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0