Söndag

Det känns inte som jag har gjort så mycket idag, tiden bara försvinner! Jag sov ganska länge, som vanligt. Sen kollade jag på första säsongens finalavsnitt av Project Runway Canada, rätt vinnare faktiskt! Har även styrketränat för första gången den här veckan, bättre sent än aldrig, haha. Men jag har haft ont i handleden, så jag har inte vågat för jag har varit rädd att det ska bli ännu värre. Passade på att boka in mig på vattenaerobics imorgon också, det ser jag fram emot! Har förstås ätit också, pastasallad blev det till middag.

Nu är det Ensam mamma söker som gäller. Och tv:n kommer nog stå på ett tag till. Tänkte kolla på "Kommisarien och havet - den du inte ser" på 4:an sen, svensk kriminalfilm/-serie hör söndagskvällarna till tycker jag!

Jag plattade håret nyss för att slippa fixa det imorgon bitti när jag måste upp tidigt. Då var jag såhär snygg ett tag, hahaha.

Snyggaste luggen ever! Ska nog behålla den looken tror jag, haha :P

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, min lugg är cp, jag hatar min lugg ;(

2009-09-13 @ 20:47:23
URL: http:// brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, snyggast!

2009-09-13 @ 21:18:38
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0