Trött men shoppingsugen

Ännu en tidig dag. Idag är jag nog tröttast trots att jag faktiskt har sovit mest den här natten i jämförelse med de andra tidiga morgnarna den här veckan. Det verkar inte vilja sluta regna, så idag inviger jag mina stövlar minsann! Funderar på att åka till stan efter skolan, är lite shoppingsugen. Skulle först och främst behöva lite nya underkläder, men det är inte direkt min favoritshoppinggrej..


Sitter här i pyjamas och är ännu tröttare än när jag gick och lade mig igår, hur är det möjligt?

Kommentarer
Postat av: Maria

underkläder är aldrig roligt att köpa, men ett måste.

när får vi se skinnjackan då? puss

2009-09-04 @ 08:39:06
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: M

Sv: haha jag kände en malin som kallades för malleballe och stalin:)



ååh älskar att shoppa lingerie. Tipsar lindex, de har fått in riktigt retroclassic grejer, eller hankypanky trosor - de är sjukt sköna!

2009-09-04 @ 12:08:16
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0