Tvätta/sova

Det var inte riktigt min grej att börja tvätta klockan 7 imorse. Jag lyckades sova lite mellan maskinerna, så det kändes som det gick ganska fort, men jag blev nog bara tröttare för varje gång och ville inte gå upp ur sängen och masa mig iväg till tvättstugan. Men nu är det klart i alla fall, ganska skönt. Annars hade jag behövt tvätta ikväll till klockan 1, det var ett ännu sämre alternativ.

Jag börjar inte förrän om tre timmar, så jag tänkte kolla på Grey's Anatomy nu. Sen blir det gitarrlektion och afrosångmöte. Spännande att se vilka nya ettor som sjunger!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Hejsan, just nu säljer jag bloggdesigner för 3 tior! Då ingår kodning, header och egen bloglovin knapp! :) Om du är intresserad är det bara att höra av sig :) Kramar Mikkaelo

2009-09-02 @ 16:41:46
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: kickan34

ah fy fan hatar tvätta, särskilt tidigt. men va duktigt att ta dig upp då!! :D



ja o grejen med att sova mellan hämtningarna. de e ganska bra men som du säger man orkar fan inte gå ner sista gångerna.. haha .. :P

2009-09-04 @ 21:25:47
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0