Slalom

Det blev visst en liten bloggpaus på några dagar.. Jag har haft det finfint i Påsk, åkt massa skidor och lite skoter och njutit av det otroligt fina vädret! Hur härligt som helst :) Imorgon åker jag tillbaka till Örebro igen, känns faktiskt ganska skönt, saknar Dennis.. Några dagar här är ganska lagom tycker jag.

Fikapaus i slalombacken. Magnus, jag, Stefan och pappa.


Och en närbild på Stefans unika sätt att bära skidglasögon, haha.


Längst upp på fjället, älskar isen på räcket!


Lovely utsikt! Isgrejerna var jättecoola, minst en halvmeter höga. Jag och pappa var tvungna att lägga oss i backen och fota lite.


Min nördiga far.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser härligt ut! Men nu är jag glad att våren är här!

2010-04-07 @ 08:39:04
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0