Fin fredagkväll!

Blev inget bloggande igår, mest för att jag knappt var hemma något. Hade vfu hela dagen i Köping och när jag skulle åka därifrån så var tåget försenat. Jag kom hem 17.30 och åt lite snabbt, en timme senare åkte jag till skolan för att avnjuta Joel och Antons avslutningsfestival, tror alla som var där kan intyga att det var hur bra som helst :) Härliga pojkar!

Snart ska jag bege mig till stan, jag är shoppingsugen som vanligt. Beställde lite från H&M häromdagen, men det stillade ju inte shoppingbegäret, haha. Tre klänningar och en jacka blev det. Allt utom en klänning var på rea, men den var så billig så den fick följa med ändå. Ska bli spännande att få hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0