Gårdagen

Igår var en jättebra dag. Så himla roligt med talangjakten. Eleverna var verkligen grymma, jag är så imponerad över vad de kan göra! Dagen var otroligt lång, åkte hemifrån 7 och kom hem 22, så idag är jag ganska mör.. Skönt att vara ledig! Eller ja, jag måste väl plugga lite.. Vill verkligen inte. Och jag saknar redan mina härliga vfu-elever, känns så tråkigt att lämna dem nu. Får hälsa på någon gång!

Igår efter vi hade ätit lunch så följde jag med en av musiklärarna in på Ticket för han hade bokat en resa som han skulle fråga lite om. Hursomhelst så träffade vi världens coolaste Linda Hammar där. Hon var precis lika härlig och klok som på tv och jag ångrar lite att jag inte tog en idolbild med henne, haha :) Och det bästa, hon gjorde tummen upp två gånger ;D


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja hon verkar så härlig :)

2010-04-21 @ 15:12:19
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Synd att du inte tog nån bild! Hur gick det med talangjakten? och din feber? puss

2010-04-21 @ 16:45:21
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0