Läggdags

Idag har jag varit duktig tycker jag. Jag har kanske inte skrivit så mycket mer, 1 sida ungefär (eller 3 om man räknar med referenslistan som tog skitlång tid att fixa), men jag har strukturerat och fått en bra ordning på skiten. Nu fattas bara lite i resultatet om jämställdhet eller likvärdighet och så ska jag skriva diskussionen imorgon, men den brukar gå fortast, då får jag ju tänka själv ;) Minst 2 sidor till ska jag punga ut med, det ska nog kunna gå.

Imorgon bitti blir det lite rep på en låt som jag ska köra på på onsdag på en killes avslutningskonsert. Han ringde i lördags, lite sent ute kan tyckas. Men en låt som dessutom inte verkar särskilt svår kan jag ställa upp på, det blir nog kul! Efter repet blir det hem och skriva igen. Och förhoppningsvis hinner jag öva lite sång också, min sånglärare ringde och vi bokade in en sånglektion på onsdag, så övning kan ju vara på sin plats..

Nu är det läggdags här i stugan, åtminstone för mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0